wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Formularze reklamacyjne
Informacje
Ceny hurtowe widoczne po zalogowaniu.
alt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Kontakt
  • Firma Handlowa Karhen
    Klonowski Henryk
    ul. Bocheńskiego 69 Box 103 B
    I piętro
    40-847 Katowice
    NIP: 6271027617
  • E-mail:biuro@karhen.pl
  • Telefon32 3520900
    601545932
  • Godziny działania sklepucodziennie 7.00 - 15.00 ale często jesteśmy dłużej, w soboty 7.00 - 13.00, w niedziele 8.00 - 12.00
Statystyka
  • Ilość produktów: 478
  • Ilość kategorii: 38
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 11
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 2090 klientów
  • Sklep działa od: 02-04-2020

Formularze reklamacyjne

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Hurtownia Galanterii KARHEN

Centrum Handlowe ZAŁĘŻE

ul. Bocheńskiego 69 BOX 103B

40-847 Katowice

biuro@karhen.pl

Ja ___________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________

Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________

Adres Konsumenta:_______________________________________________________________

 

Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________

*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

 

Data: __________________________________________________


 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Hurtownia Galanterii KARHEN

Centrum Handlowe ZAŁĘŻE

ul. Bocheńskiego 69 BOX 103B

40-847 Katowice

biuro@karhen.pl

Ja ___________________________ niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:

  1. _________________________________________________

Data wykrycia wady: _______________________________________

Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________

Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________

Adres Klient:_______________________________________________________________

Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.

*niepotrzebne skreślić

Wartość obniżenia ceny według żądania Klienta______________________________________

Informacje dodatkowe:_________________________________________________

 

Podpis Klienta**:_____________________________________________________________

**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

 

Data: __________________________________________________

 

 

Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl